Klacht over medewerkers
Vertel ons waar u ontevreden over bent
Niet tevreden hoe u bent behandeld door onze medewerkers? Geef uw klacht door.
Waarover kunt u een klacht doorgeven?
U kunt een klacht doorgeven over:
- de manier waarop een medewerker of bestuurder u behandelt
- te weinig of verkeerde informatie
- geen reactie op uw vraag
- verkeerd omgaan met uw privacy, bijvoorbeeld uw medische gegevens delen zonder toestemming
Behandeling van uw klacht
Dit gebeurt er als u uw klacht heeft doorgegeven:
- Wij bellen u eerst om uw klacht samen te bespreken
- Wij beoordelen uw klacht met de Behoorlijkheidswijzer (Pdf) van de Nationale Ombudsman
- U krijgt binnen 6 weken antwoord.
Bellen over uw klacht of een brief sturen
Bellen:
Bel ons
Vraag naar de klachtencoördinator.
Per post:
Stuur uw brief naar:
College van burgemeester en wethouders
Postbus 18
7550 AA Hengelo
Zet uw naam en adres in uw brief. Zonder die gegevens behandelen we uw klacht niet.
Niet tevreden met antwoord op uw klacht?
De Nationale Ombudsman onderzoekt klachten over hoe de overheid werkt. Bent u niet tevreden met ons antwoord? Dien dan daar uw klacht in.
Klachten over jeudgzorg?
U kunt hulp krijgen van een vertrouwenspersoon bij jeugdzorg. Kijk voor meer informatie op Jeugdstem .
Extra informatie
Heeft u hulp nodig?
Bel ons op telefoonnummer 14 074 of vul ons contactformulier in. Wilt u op een andere manier contact met ons? Kijk op de pagina contact voor de mogelijkheden.